GENEL KATALOG
CAZİBE MERKEZLERİ KATALOĞU
KOBİ KATALOĞU
TEKNO KATALOG
E-Satış Prosedürü
» DMO Elektronik Satış Uygulaması

Elektronik Satış Projemizde; alışıla gelmiş yöntemlerle gerçekleştirilen satış hizmetlerimizin tümü elektronik ortama aktarılarak internet üzerinden gerçekleştirilmektedir.

Ofis müşterisi durumundaki kamu kurum ve kuruluşları, elektronik satış sitemizden satın alacakları malzeme siparişlerini ödeme bilgileri ile birlikte gönderebilirler. Online alınan siparişler, ilgili Bölge Müdürlüğümüz tarafından değerlendirilerek öngörülen teslim süreleri içerisinde faturası ile birlikte müşteri adresine teslim edilmektedir.

Elektronik Satış Uygulaması, mevcut satış hizmetlerimizin işlevini tamamen ortadan kaldırmayan ancak, yeni bir alternatif fırsatı sunan uygulamamızdır. Elektronik Satış Uygulaması ile sipariş ve sevkiyat sürecine büyük bir hız kazandırılması ve zaman ve işgücünde tasarruf, etkinlik ve verimlilik hedeflenmektedir.

Ayrıca, bütün iş akışı internet üzerinden gerçekleştirileceğinden müşterilerimizin, siparişlerini internet üzerinden takip etmeleri de sağlanmaktadır.

Her geçen gün daha fazla müşterimiz tarafından kullanılan Elektronik Satış Uygulamamız sayesinde müşterilerimize, uygulama üzerinden yapılan siparişlerde % 7’ye varan fiyat indirimi yapılmaktadır.

Devlet Malzeme Ofisi; yılların kazandırdığı tecrübe, bilgi birikimi ve satın alma konularındaki uzman, tasarrufçu kimliği ile yasal statüsünün sağladığı dinamik yapısı sayesinde, gerçekleştirdiği toplu alımların fiyat avantajlarını siz değerli müşterilerimize sunmaktadır.

» Müşteri Üyeliği ve Bilgi Değişikliği İşlemleri
  • Müşteri Üyeliği

    Elektronik Satış Sitemizden, malzeme isteğinde bulunmak isteyen müşterilerimiz "Yeni Üyelik" Menüsü altında "Yeni Müşteri Üyeliği" linkini tıklar. Gelen ekranda sırasıyla Müşteri Genel Bilgileri, Müşteri İletişim Bilgileri, Harcama Yetkilisi Bilgileri, Satın Alma Yetkilisi Bilgileri girilir. Onaylama işleminden sonra müşteri numarası ve şifre e-mail hesabınıza gönderilir.











    Bilgi girişlerinin son aşamasında girilen bilgilerin doğruluğunun teyidi ile Ofisteki gelişmelerle ilgili "e-posta almak istiyorum" kutucukları işaretlendikten sonra "Tamamla" butonu ile üyelik işlemleri tamamlanmış olacaktır.

    Ofisçe bilgilerin kontrolü yapıldıktan bir iş günü sonra eski müşteri ise bilgiler güncellenir, yeni müşteri ise yeni bir müşteri numarası verilerek şifre oluşturmak için aktivasyon linki müşteri e-posta adresine gönderilir.

  • Şifre / E-Mail Adresi / Güvenlik Sorusu Güncelleme

    Elektronik Satış Sitemizden, "Müşteri Girişi" menüsü tıklanır. Müşteri numarası adı ve şifre girilir. "Hesabım" menüsü tıklanır. "Kullanıcı İşlemleri" sayfasında bilgiler değiştirilerek ilgili butona tıklanır ve kaydedilir.









  • Müşteri Hesap Özeti

    Elektronik Satış Sitemizden, "Müşteri Girişi" menüsü tıklanır. Müşteri adı ve şifre girilir. Soldaki "Üye İşlemleri" menüsünden "Hesap Özetim" linkine tıklanır. Gelen sayfada müşterinin hesap özeti görünmektedir.

» Ürün Arama

E-Satış sitemiz üzerinde ürün araması yapmak için;
- Ana sayfa üzerinde Ürün arama kriterleri sırasıyla seçilerek istenilen ürüne ulaşılır.

- İstenilen ürünün kategorisi biliniyorsa Ana sayfa üzerinde gezinti bölmesinden istenilen ürüne ulaşılır.



» Sepete Ekleme
  • E-Müşteri Üyeliği Bulunanlar

    E-Satış sitemiz üzerinde "Müşteri Girişi" menüsü tıklanır. Açılan Müşteri Giriş ekranında Müşteri Numarası ve şifre girilir.

    İstenilen ürün seçilir. Açılan ürün detay sayfasında "Sepete Ekle" butonu tıklanır. Açılan sayfada ürün miktarı girilerek "Sepete Ekle" butonuna tıklanarak ürün sepete eklenir.







  • E-Müşteri Üyeliği Bulunmayanlar

    E-Satış sitemizden istenilen ürün seçilerek, Ürün Detay sayfasının alt kısmındaki "Geçici Malzeme Listesi Oluşturmak İçin Tıklayınız" linki tıklanır. Ürün Detay sayfasında "Sepete Ekle" butonuna tıklanır.







» E-Satış İle Sipariş işlemleri

Elektronik Satış Sitemizden, malzeme isteğinde bulunmak isteyen müşterilerimizin, “Müşteri Online Üyelik” seçeneğini tıklayarak “Müşteri Online Kayıt Formu” nu doldurmaları gerekmektedir.

Sitemizdeki Müşteri Online Kayıt Formu doldurulup kaydedildikten sonra müşteri numaranız ve şifreniz e-postanıza gönderilecektir.

Şifre Değiştirme İşlemleri; E-Satış Portalı -> Müşteri Giriş işlemleri yapılarak "Sepetim" -> "Kullanıcı İşlemleri" sayfasından şifre ve e-posta adresleri değiştirilebilir.

Müşteri oturum açma ve sipariş oluşturma; Müşteri numarası ve şifre alındıktan sonra “E-Satış Portalı" -> "Müşteri Giriş" işlemlerinden müşteri numarası ve şifrenizi girerek sipariş işlemlerinize başlayabilirsiniz. Elektronik Satış bölümünde bulunan ürün kategorilerinden seçtiğiniz ürünlerin adetlerini belirleyerek “Sepete ekle” butonu ile sipariş listenizi oluşturabilirsiniz. Oluşturulan sipariş listesini kurum yetkilileri ile değerlendirip daha sonra sipariş vermek üzere kaydedebilirsiniz ve çıktı alabilirsiniz.

Siparişlerin Onaylanması; Açılan müşteri oturumunu kapatmadan “Sepetim" sekmesinden, Ofisin banka hesaplarına yapılan ödemeye ilişkin alınan dekont üzerindeki Banka Referans Numarası girilerek ‘Sipariş Onayla’ butonuna basılır ve sipariş işlemleri tamamlanır.

Dilerseniz paranızı Online Banka Tahsilatı yöntemi ile de Ofisimize göndererek siparişinizi verebilirsiniz. Bu işlem için sepet ekranında siparişinizi onaylarken Online Banka Tahsilatı seçeneğini seçerek size sistem tarafından verilen talep numarasını Ofisimizle çalışan bankaya iletmeniz ve ardından siparişinizi tamamlamanız yeterlidir.

Siparişlerin Takibi; Yapılan sipariş işlemlerinin istenildiği zaman takibi için " E-Satış Portalı -> Müşteri Giriş" işlemleri yapılarak "Sepetim" sayfasından verilen siparişin Ofisin tedarik sürecinde hangi aşamada olduğu ve ilgili personel bilgileri takip edilebilir.

» Online İşlemler
  • İhale Sorgulama

    E-Satış sitemizin anasayfasında yer alan "İhale Sorgulama" linki ya da iç sayfalarda bulunan sol bölümdeki "Online İşlemler » İhale Sorgulama" linki tıklanır. Açılan sayfada ilgili kısımlar doldurularak ihale sonuçlarına ulaşılır.





  • Talep Sorgulama

    E-Satış sitemizin anasayfasında yer alan "Talep Sorgulama" linki ya da iç sayfalarda bulunan sol bölümdeki "Online İşlemler » Talep Sorgulama" linki tıklanır. Açılan Müşteri Giriş ekranında Kullanıcı Adı ve şifre girilir. Açılan sayfada ilgili kısımlar doldurularak talep sonuçlarına ulaşılır.







  • Müteferrik Talep

    E-Satış sitemizin anasayfasında yer alan "Müteferrik Talep" linki ya da iç sayfalarda bulunan sol bölümdeki "Online İşlemler » Müteferrik Talep" linki tıklanır.



  • Evrak Takibi

    E-Satış sitemizin anasayfasında yer alan "Evrak Takibi" linki ya da iç sayfalarda bulunan sol bölümdeki "Online İşlemler » Evrak Takibi" linki tıklanır.



  • Katalog Başvuru Kılavuzu

    E-Satış sitemizin anasayfasında yer alan "Katalog Bşv. Kılavuzu" linki ya da iç sayfalarda bulunan sol bölümdeki "Online İşlemler » Katalog Başvuru Kılavuzu" linki tıklanır. Açılan sayfada ilgili kısımlar doldurularak istenilen belgelere ulaşılır.





» E-Müşteri Üyeliği Bulunmayanlar

E-Satış sitemizden istenilen ürün seçilerek, Ürün Detay sayfasının alt kısmındaki "Geçici Malzeme Listesi Oluşturmak İçin Tıklayınız" linki tıklanır. Ürün Detay sayfasında "Sepete Ekle" butonuna tıklanır.

  • Ödeme

    İstenilen ürünler seçilip sepete eklendikten sonra
    - "Sepetim" linki tıklanır.
    - Gelen sayfadak sipariş tutarı ofisin banka hesaplarına yatırılır.





  • Siparişi Onaylama

    İstenilen ürünler seçilip sepete eklendikten sonra
    - "Sepetim" linki tıklanır.
    - Gelen sayfada "Siparişi Onayla" butonu tıklanır.
    - Ofisin Banka Hesaplarına yapılan ödemeye ilişkin alınan dekont üzerindeki Banka Referans Numarası girilerek sipariş onaylanır.







  • Siparişlerin Takibi

    Müşteri girişi yapıldıktan sonra "Hesabım" bölümünde "Sipariş Takip" linki tıklanır. Ürün detaylarının Açıklama kısmından siparişlerin takibi yapılır.